Welkom op het blog van Mies Moestuin

Dag lezer,

Leuk dat je op mijn blog bent! Ik zal me eerst eens even voorstellen. Ik ben Mies Moestuin, gek op koken, eten en hoge hakken. En sinds kort ook gek op mijn moestuin. Nooit gedacht dat je op zo’n 2 m2 groente enzo kan verbouwen, maar het gaat als een trein! In deze blog zal ik mijn ervaringen met het ‘moestuinen’ met je delen. Zonder ingewikkelde termen, strategieën of andersoortige toestanden, maar gewoon, hoe een doodgewone liefhebber als ik het aanpakt. En dat het werkt! Overigens is het woord ‘moestuin’ bijna overgekwalificeerd voor het mini-tuintje waarop het allemaal gebeurt, maar het klinkt zo lekker ;).

In de volgende blogs zal ik je vertellen over hoe ik in een paar potten en een heel klein tuintje van alles aan het kweken ben. Bijvoorbeeld het zakje tomatenzaadjes dat ik ooit ergens bij heb gekregen (bij een pakje Cup-a-Soup geloof ik!), en waarvan een paar zaadjes na maanden zijn uitgegroeid tot een serie planten met zoveel tomaten dat je er bijna niet tegenaan kan eten. En over de paarse basilicum die na maanden sputteren nu een stevig plantje is geworden. Of over mijn eerste serie zelfgemaakte perenjam, waarvoor we eerst in de Aldi allerlei potten zilveruien (€0,37) hebben moeten kopen (en opeten) om aan potjes te komen. Meer zal ik nog niet verklappen 🙂

Kortom, het blog van Mies Moestuin gaat over alles op/rondom/ bij de moestuin. En over koken, bakken, eten en misschien heel af en toe iets over hoge hakken. Leuk dat je op mijn blog bent geweest, en hopelijk tot snel!

Groeten van Mies Moestuin.

2 reacties to “Welkom op het blog van Mies Moestuin”

  1. Leuk! Ik ben beniewd naar alle recepten en ervaringen.

    Heel veel succes!

    Gr Benjamin

Geef een reactie

